Marketing automation – sposób na biznesowy sukces w e-commerce
Marketing automation w branży e-commerce to już nie przyszłość, a dzisiejsza konieczność...
Marketing automation w branży e-commerce to już nie przyszłość, a dzisiejsza konieczność...
Klikalne tagi pozwalają internautom kupić wyświetlany na filmie produkt od ręki, bez przekierowania na inne strony i opuszczania oglądanego wideo. Pozwalają także dodawać linki www, obrazy albo pliki .pdf, dzięki czemu użytkownik...
Ciepły brąz na powiekach i czerwień na ustach – tak powinien wyglądać makijaż na jesień i zimę 2018/2019. Trendy wyznaczają obecnie nie tylko słynni wizażyści, lecz przede wszystkim popularne w internecie...
Fałszywe informacje tzw. fake news to jeden z największych problemów, z jakimi mamy obecnie do czynienia w Internecie. Wpływ tego rodzaju informacji na życie społeczne można było zobaczyć podczas ostatniej kampanii wyborczej w USA...
Wizerunek marki ma duży wpływ na sprzedaż. Dzięki reklamie można zainteresować usługą albo produktem wiele osób. Czy się ostatecznie zdecydują na skorzystanie z oferty, to będzie zależeć nie tylko od jej atrakcyjności, ale też od...
Rozpoczynanie działalności bez równoczesnych działań służących promocji jest błędem. Marketing jest niezbędny, by zdobyć klientów. W niedużych firmach czy przy jednoosobowej działalności działania na własną rękę są bardzo...
Marketing często mylony jest z reklamą, a wynika to najczęściej z ludzkiej niewiedzy. W powszechnej świadomości bowiem są to terminy zamienne, a prawda jest zupełnie inna. Marketing jest strategią, która ma wymiar długofalowy, natomiast...
Marketing szeptany jest inaczej nazywany marketingiem plotki, który zyskuje coraz więcej popularności. Jak wynika z samej nazwy, tego rodzaju marketing polega na szeptaniu konsumentowi o danej usłudze, marce, produkcie oraz jego zaletach. Celem...
Content marketing zdobywa w świecie marketerów coraz większą popularność. Dzieje się tak dlatego, iż ten rodzaj promocji nie sięga po banalną reklamę dla wszystkich, ale skupia się na komunikacji z określonym odbiorcą i zdobywa go...
Marketing internetowy wykorzystuje Internet do celów reklamowych, co ma prowadzić do zwiększenia sprzedaży oferowanych dóbr oraz usług. Stosuje się obecnie najróżniejsze formy reklamy w Internecie, a w tym reklama banerowa, email marketing...
Proces sprzedaży jest w dzisiejszych czasach znacznie usprawniony. Odpowiednie działania marketingowe pozwalają w szybki sposób wpłynąć na efektywność kampanii reklamowej, a dotarcie do odpowiedniego klienta za pomocą metod bezpośrednich...
Odpowiednia strategia marketingowa pozwala na pozyskanie klientów, którzy sami odpowiadają na przekaz reklamowy i decydują się korzystać z oferty nadawcy. Działania związane z tą metodą określa się jako inbound marketing, czyli marketing...
Social media marketing to najróżniejsze strony www, aplikacje oraz technologie, dzięki którym możliwa jest interakcja pomiędzy wszystkimi użytkownikami tworzącymi wirtualna społeczność, jaką jest Internet. Interakcja ta jest możliwa...
Top 3